، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

محمد جواد

بدون عنوان

1393/5/20 16:35
نویسنده : مامان
195 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی به دنیا امدم فقط تو بغل اینواونم از بس دوسم دارن انگار نه انگار نینیکوچولوئم

اینجا سومین روزی که به دنیا امدم و در بغل مامان بزرگ بابایی هستم که به اندازه تمام فرشته ها دوسم داره منم خیلی دوسش دارمniniweblog.com

ااینجا هم بغل بابابزگمم خیلی دوسم داره و با من سه تا نوه خوشگل داره نوه بزرگ اقا ایهان 5 ساله نوه بعدی امیر علی 1.5 ساله و ته تغاریه منم  

بابابزرگم یکی از بنیان گذاران و مربیان ورزش هالا استniniweblog.com

اینجا دهمین روز تولدم استniniweblog.com وبابابزرگم اینجا تو گوشم اذان و اسممو صدا میکنه

 

اره دارم فکر میکنم  کجا رو بهم بزنم ؟ با اینکه مامان منو گذاشته اینجا شلوغ نکنمسوال

مامانم فهمید میخوام شلوغی کنم اینو داده دستم ساکت بشمچشمک

وقتی نینیمون خوابه هم از نگاه کردن به مظلومیتش سیر نمیشیم ، خدایا ممنون از این هدیه زیبات

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

دوست مامان
23 شهریور 93 21:38
وای پسرمون خیلی نازه
مامان
پاسخ
متشکر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد جواد می باشد