، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

محمد جواد

7 ماهگی

1393/5/21 7:39
نویسنده : مامان
391 بازدید
اشتراک گذاری

امروز21 مرداد

 

امروز وارد 7 ماهیگم شدم و دارم یواش یواش میشینمخنده

شبها هم با مامانو بابایی و دوستا میریم پارک

این مامانوبابا نمیگن ازوقت خواب من گذشته تا دیر وقت تو پارک میشینن اینم احوالات منعصبانیعصبانی

مامانی فکر میکنه من 7 ماهم شده همهچی میتونم بخورم متفکر منم هر چی دستم میاد میزارم تو دهنمترسو

مامانی با خیال راحت برو کاراتو انجام بده من دیگه گلیمموازاب میکشم بیرونخندونک

 

 

محمد جواد از 4 ، 5 ماهگی یک بستنی خور و میوه خور حرفه ایست  

                                        niniweblog.com

امروز جمعه و 24 مرداد است و با مامانی وبابایی رفتم باغ بابابزرگ عزیزم

 

به من که خیلی خوش میگذرهniniweblog.com

 

و اینجا هم رفتم عمه جون عزیز و یکی یدونم و اینم پسرعموی خوشگلم اقا مهیار که مامانی به اندازه من دوسش داره   niniweblog.com

منم که قبلا گفتم من همه چی میخورم مخصوصا امروز که اومدم پیکنیک و بابایی هم کلی بلال خریده بابایی دستت درد نکنه       niniweblog.com

 تازه 5 روزه دارم میشینم  اونم بدون کمک و کلی حال میکنم   niniweblog.com

 

                                                          

امروز 28 مرداد است و بابایی مرخصی گر فته و بعد از 14 روز تاخیر رفتیم و واکسن 7 ماهگی اقا محمد جواد را زدیم       niniweblog.com

     دار یم میریم خانه بهداشت

موقع زدن واکسن فقط اقا محمد جواد یک لحظه در حد 2 ثانیه کریه کرد و تمام  شکلکهای جالب و متنوع آروین                                                      

و داریم برمیگردیم

                        

نشستم کناربابایی                     

شب ساعت 12 تاریخ 93/5/29

بازم مامان و بابایی تادیر وقت نشستن و این هم اخر و عاقبت من      

                                                   خط ستاره

                 Avazak.ir Line46 تصاویر جداکننده متن (4)        

 در تاریخ 30 مرداد با خانواده بابایی محمد جواد گل تصمیم گرفتبم یه مسافرت کوتاه به تبریز داشته باشیم همراه عموهای بابایی و عموی خود محمد جواد ( کل خانواده )

 

 

 

 

 

 

                                      ماهگیت مبارک مامانی  

 

 

       

 این آقا پسر ما از روروئک خوشش نمیاد وقتی سوارش میشه به خاطر اینکه نمیتونه شلوغی کنه افسرده میشه و اعتراض میکنه

 

 

و انها هم نی نی های دوستای بابایی که محمد جواد خیلی خیلی دوسشون داره و قراره وقتی هم بزرگ شدند مثل باباهاشون با هم دوست بمونند

                                                                   اكسسواريز دباديب اكسسواريز قلوب سمايلز متحركه  

اقا امیر مهدی      totalgifs.com bebes gif gif bebes10.gif    

 

اینم خانم خوشگله پریسا فرشاد دخملی دوست مامانی

                        

 

 

و این هم اقا فراز که یک ماه از آقا محمد جواد بزرگتره           

                                     

اولین برفیکه محمد جواد دید93/7/24   

 

               14 ابان                                          ماهگیت مبارک

радуга

محمد جواد در حال خریدن گوشی برای مامانی

 

    ماهگی محمد جواد مبارک

عکسه پاییزی در جمعخ

 

قیافه اقا محمد جواد وقتی مامان داره میره سر کار

 

 

1391/9/1 خونه دایی رضا با پسر خاله مامانی اقا طه

 

  بالا جیگر ندیدین چشم نزنی ها1393/9/11

 

 

 و اما یکی از شاهکار های ا اقا محمد علاقه شدیدش به موبایله

به طوری که مجال به کسی نمیده

و یکی دیگه از علاقه هاش خوردن قنده

 

اقا محمد به همه خوردنی ها علاقه داره

 اقا پسر بربری خور

یه جیگری این اقا محمد همیشه خنده روست

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مریم
22 مرداد 93 16:46
سلام چقدر شبیه خودت میشه روز به روز خدا حفظش کنه درست تموم شده بود مامان شدی؟
مامان
پاسخ
تشکر عزیز بله من خیلیوقته درسم تموم شده ولی نشناختمتون
مامان آیهان
23 مرداد 93 9:49
سلام وبلاگتو بالاخره درست کردی تو که عکسات یه اندازه شده خیلی هم خوب شدن. پسر خوشگلت وبلاگتو خوشگل تر کرده موفق باشی
مامان
پاسخ
سلام،متشکر خانومی مرسی از بابت راهنماییات ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمد جواد می باشد